Fotogaléria
Daidalos a Ikaros v 5.B
Realizáciou projektového vyučovania v 5.B triede sme chceli docieliť uvedomenie si významu medzipredmetového vnímania dejov. Dominantnú úlohu predstavovali zručnosti, ktoré sme si stanovili hneď v úvodnej časti hodiny – skupinová práca a aktívne počúvanie. V rámci slovenského jazyka a literatúry žiaci skladali vnútornú kompozíciu báje, odpovedali na zvedavé otázky, prelínali pojmy závisť, zvedavosť, obetavosť a strach s reálnym životom, vytvárali zaujímavé projekty a subjektívne hodnotili svoje výkony. Dejepisnú zložku spestrili vyhľadávaním informácií o gréckych bohoch v tabletoch. Výsledkom ich tvorivej činnosti boli nápadité plagáty, ktorými sa v triede prezentovali. Na výtvarnej výchove svoju pozornosť zamerali na výrobu krídel pre Ikara, pričom využívali svoju fantáziu i rôznorodosť materiálu, s ktorým pracovali. Výsledným efektom ich zručnosti boli zaujímavé práce, ktoré zdobili nástenku ich triedy.
1 Obrázok